PAC3: Modificació d’un clip mitjançant l’ús de màscares i tracking [Composició Digital]

evolució

Es planteja la realització de la PAC 03 en base als casos de composició digital publicats a l’aula. La idea central és la de netejar l’escena proposada al capítol 3er: Caso con 1 Aplicación de Tracking* i plantejar una alternativa similar a la proposada al principi del capítol 4rt: Caso con 2 Aplicaciones de Tracking*.
* Aquests clips pertanyen al conjunt de casos de composició digital i són publicats pel consultor com a part del temari de l’assignatura.

Exercici 1
Partint del clip de vídeo facilitat “orig_piratas.dv”, o la seqüencia de TGA amb el mateix material, aconseguir netejar totalment l’escena d’elements moderns.
Es tracta de fer una nova composició en què l’escena quedi totalment neta d’elements moderns. La resolució del cas implica seguir aplicant el mateix procediment que l’explicat a l’exercici de “Caso con 1 Aplicación de Tracking” en tota la resta d’elements a eliminar (a excepció del personatge de l’esquerra del quadre, a qui se li aplicarà “Caso con 2 Aplicaciones de Tracking“), obtenint un resultat molt semblant al vídeo que s’inclou al pdf al mateix capítol, abans de l’exercici

Exercici 2
Partint del clip de vídeo resultant de l’exercici anterior cal fer una composició nova i lliure.
El segon clip de vídeo que s’ha de publicar correspon a “Caso con 2 Aplicaciones de Tracking“, i es tracta de fer, partint del clip resultant anterior, una composició que converteixi el vídeo original en un plano de qualsevol pel·lícula de “pirates”. El tema és lliure.

Data: any 2014 [1r semestre]

A tenir en compte: cal fer un estudi acurat dels casos de composició digital relacionats amb el tema. El seu desenvolupament no és complicat però requereix cert temps per familiaritzar-se amb els conceptes. A l’hora de començar a treballar cal tenir present que AfterEffects, a diferència d’altres programes d’edició com ara Premiere, requereix un procés de previsualització RAM per obtenir imatge i àudio alhora. Això alenteix el flux de treball, bo i que és molt més àgil que el procés de renderització de qualsevol programa 3D.

Dificultat: mitjana/alta

Durada: 8/10 hores aproximadament.

Valoració: A


Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s