
Es planteja la realització d’una pràctica que es divideix en tres parts. El plantejament genèric és que cal suposar un encàrrec fet per un client per a desenvolupar un projecte de composició digital.
Queda totalment lliure, per part de l’estudiant, triar l’àmbit i producte que serà objecte de la Pràctica. El consultor de l’assignatura adoptarà el paper de client. Del comentari i el diàleg del que es presenti en cada un dels casos en sorgirà un feedback que ajudarà a aprofundir al màxim en l’exercici.
Primera entrega: BRIEFING
És el document o informe que s’entragarà al client. Hi constarà:
- un estudi descriptiu del branding de la marca o producte relacionat.
- una concreció de l’encàrrec rebut, remarcant quins són els temes claus a donar solució, en funció de les “problemàtiques comunicacionals” que ens plantegi el producte escollit.
- una proposta audiovisual escrita, estructurada en els aspectes comunicatius i en els formals que es desenvoluparàn.
- un pressupost aproximat descrivint els costos de producció.
- es deixa a criteri de l’alumne adjuntar un “story-board”.
- el document no serà inferior a dues ni superior a quatre pàgines, més el “story-board” optatiu.
A tenir en compte: la PRA recull tots els aspectes treballats durant el semestre, tant a nivell teòric com pràctic. Aquesta primera entrega se centra en l’etapa de planificació del projecte encomanat, fet que aconsella reprendre els conceptes treballats a l’inici del semestre.
Valoració: A
- A l’apartat del pressupost s’han obviat les despeses de post-producció. Cal tenir present que aquesta etapa forma part del procés de treball i que per tant s’ha de contemplar.